Kurs SEO jako 1 najlepszy sposób na marketing w wyszukiwarkach internetowych?


kurs seo szkolenie z pozycjonowania stron internetowych

Co to kurs SEO?

Kurs SEO to program szkoleniowy, który ma na celu nauczenie uczestników podstaw i zaawansowanych technik optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO – Search Engine Optimization). Kursy SEO są zwykle prowadzone przez specjalistów z branży SEO i marketingu internetowego.

Dodatkowo pokażę Ci także nasz kurs SEO. A oto krótkie wyjaśniające wideo dlaczego szkolenie z pozycjonowania stron jest tak ważne dla sukcesu firm:

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?

Zamów kurs SEO

Zobacz:

Czy-warto-inwestowac-w-seo-dlaczego-pozycjonowanie-sie-oplaca
Czy SEO się opłaca?

Chyba nie muszę tego mówić.

Na stronie mojej agencji, obecnie darmowy ruch z Google jest wyceniany na prawie 350.000 zł.

Znaczy to, że tyle musielibyśmy wydać na reklamy w Google miesięcznie, żeby mieć tyle wejść co za darmo.

W ramach kursu SEO uczestnicy zdobywają wiedzę na temat algorytmów wyszukiwarek internetowych, technik optymalizacji treści i struktury strony internetowej, budowania linków, badania słów kluczowych, monitorowania i analizy wyników działań SEO, a także innych aspektów związanych z pozycjonowaniem stron internetowych.

Kursy SEO są dostępne w różnych formach, w tym jako szkolenia stacjonarne, szkolenia online lub samouczki. Mogą one mieć różny poziom zaawansowania – od podstawowych do zaawansowanych – i być dostosowane do potrzeb różnych grup odbiorców, takich jak właściciele stron internetowych, marketerzy, specjaliści ds. SEO czy copywriterzy.

Spis treści:

Poprawne linkowanie wewnętrzne architektura strony
Poprawne linkowanie wewnętrzne architektura strony

Szkolenie SEO z pozycjonowania stron i sklepów internetowych

Szkolenie SEO z pozycjonowania stron i sklepów internetowych to program szkoleniowy, który ma na celu nauczenie uczestników technik optymalizacji stron internetowych i sklepów internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO – Search Engine Optimization). Szkolenie SEO z pozycjonowania stron i sklepów internetowych może obejmować następujące zagadnienia:

  1. Analizę rynku i konkurencji
  2. Badanie słów kluczowych i ich wykorzystanie w treściach
  3. Optymalizację treści i struktury strony internetowej pod kątem wyszukiwarek
  4. Budowę linków zewnętrznych
  5. Wykorzystanie narzędzi SEO do monitorowania pozycji w wynikach wyszukiwania oraz analizowania i interpretowania wyników działań SEO
  6. Tworzenie strategii SEO i planowanie działań w tym zakresie
  7. Przeprowadzanie kampanii reklamowych z wykorzystaniem reklam Google Ads
  8. Optymalizacja sklepów internetowych, w tym m.in. stron kategorii i produktów, koszyka oraz procesu zamawiania

Podczas szkolenia SEO z pozycjonowania stron i sklepów internetowych uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności, które pozwalają na samodzielne przeprowadzanie działań z zakresu SEO i kampanii reklamowych z wykorzystaniem reklam Google Ads, co przekłada się na zwiększenie ruchu i konwersji na stronie internetowej oraz sklepie internetowym. Szkolenia takie mogą być prowadzone stacjonarnie lub online przez specjalistów z branży SEO i marketingu internetowego.

Czego uczy kurs SEO?

Czego nauczysz się z naszego kursu SEO?

Kurs SEO uczy podstaw i zaawansowanych technik optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych. W ramach takiego kursu można nauczyć się między innymi:

  1. Działania algorytmów wyszukiwarek internetowych i sposobów ich analizy i interpretacji.
  2. Technik optymalizacji treści i struktury strony internetowej pod kątem wyszukiwarek.
  3. Budowania i zarządzania linkami zewnętrznymi do strony internetowej.
  4. Przeprowadzania badań słów kluczowych i ich wykorzystania w procesie optymalizacji.
  5. Wykorzystywania narzędzi SEO do monitorowania pozycji w wynikach wyszukiwania oraz analizowania i interpretowania wyników działań SEO.
  6. Tworzenia strategii SEO oraz planowania i zarządzania kampaniami SEO.

Kurs SEO może uczyć także innych aspektów związanych z pozycjonowaniem stron internetowych, takich jak tworzenie treści SEO-friendly, optymalizacja dla wyszukiwarek mobilnych czy wykorzystanie social media w procesie optymalizacji. Kursy SEO są często prowadzone przez doświadczonych specjalistów z branży SEO i marketingu internetowego, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami kursu.

co jest najważniejsze w seo

Zobaczysz jak przeprowadza się audyty witryn internetowych zorientowanych na wyszukiwanie i sklepów ecommerce, tzw. audyt SEO.

kurs seo online darmowy z certyfikatem udemy od podstaw

Co czeka na Ciebie kiedy dołączysz do kursu pozycjonowania i SEO online?

Otóż kurs SEO oferuje Ci:

  1. Integracja Google search console, Google analytics
  2. SEO on site/ on page (optymalizacja kodu strony)
  3. Techniczne SEO (w tym struktura strony- site structure)
  4. Dobór słów kluczowych
  5. Optymalizacja treści, SEO copywriting
  6. Szkolenie SEO off site/off page (metody pozyskiwania linków)
  7. White hat czy black hat?
  8. Budowa zaplecza, PBN
  9. Modele linkowania
  10. Automaty do linkowania
  11. E-A-T i metody „pod algorytm Google”
  12. Rank Brain
  13. Page speed, szybkość strony
  14. Jak zrobić audyt SEO
  15. Budowanie autorytetu domeny
  16. Pozycjonowanie lokalne vs pozycjonowanie globalne
  17. Moduł BONUSOWY
  18. KOLEJNY BONUS- lista miejscówek do linkowania ręcznego

UWAGA:

Sposób prowadzenia zajęć jest praktycznie na zasadzie- „możesz od razu wdrażać to u siebie/ robić razem ze mną!

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?

Zamów kurs SEO

Kurs Specjalista SEO online weekendowo i dziennie. Wykonujesz zadania we własnym tempie

Przy okazji, jeśli chcesz dostawać gorące i przydatne informacje tak jak ten wpis pt. „kurs SEO” zgodnie z algorytmami, to zapisz się na newsletter poniżej (tak, jest całkowicie ZA DARMO):

Na co zwracać uwagę decydując się na szkolenie seo?

Otóż poniżej lista najważniejszych punktów. Jeśli chcesz to możemy takie szkolenie przeprowadzić u Ciebie w firmie.

1. Podstawy Google/Wordpress:

  • przygotowanie niezbędnego oprogramowania
  • przygotowanie do kursu od strony systemów CMS na których tworzy się strony internetowe
  • Google jako wyszukiwarka tekstowa (text search)
  • jakie są wyszukiwarki (Google, youtube, Yandex, Bing i inne)
  • Operatory
  • Co składa się na wyniki SERP’ów
  • Pozycjonowanie – co to jest
  • Jak Google Indexuje
  • Algorytmy – co to jest
  • Instalacja WordPressa
  • Czynniki rankingowe
  • Podstawy HTML
  • Mapa witryny .xml:
Mapa witryny dodawanie sitemap xml w GSC

2. Frazy i słowa kluczowe:

  • Opis czym są frazy kluczowe
  • Co to jest content i jak pisać treści pod SEO
  • Rodzaje treści na stronie (umiejscowienie)
  • Rodzaje intencji wyszukiwania
  • Narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych (Ahrefs, Semrush, Senuto itp.)
  • Optymalizacja tagów title, img, alt, H1-H6, meta itp.
  • Jak i gdzie szukać keywordy, czyli słowa kluczowe
  • Przygotowywanie fraz dla pojedynczych artykułów jak i content plan pod cały serwis
  • Gdzie lądują najczęściej frazy

Indeksowanie Stron

Indeks Strony Indeksowanie Stron GSC
Indeks Strony Indeksowanie Stron GSC

3. Struktura i linkowanie

Jeśli będziesz się trzymać tej struktury, to Google może dodawać w wynikach wyszukiwania linki do podstron (sitelinks).

linki do podstron sitelinks
linki do podstron sitelinks
  • Co to jest link
  • Linkowanie wewnętrzne – rodzaje
  • Dlaczego struktura jest ważna
  • Architektura domeny i kategorie
architektura informacji struktura strony internetowej silo
architektura informacji struktura strony internetowej silo

4. Linki, linkowanie zewnętrzne (linkbuilding):

  • Linkbuilding
  • Linki – rozszerzenie tematyki
  • Linkowanie – Platformy do linkowania i budowania PBN (sieć prywatnych blogów, tzw. zaplecza SEO)
  • Link outreach
  • Ahrefs, semrush i inne programy do analizy konkurencji
  • Linki toksyczne
screaming frog crawler

5. Optymalizacja:

SEO onsite - onpage na stronie
jak działa rankbrain
jak działa rankbrain
  • Jeśli satysfakcja i zadowolenie użytkownika są niskie…
  • To Google testuje inne strony.
  • Jeśli one dają lepsze sygnały zadowolenia, to dostają wyższe pozycje, a Ty niższe.

6. Narzędzia dla webmasterów, Google Search Console GSC:

  • Co to jest GSC
  • Frazy w GSC
  • Linki w GSC
  • Co takiego daje GSC dla SEO
  • Core Web Vitals, CWV. Ich stan możesz sprawdzić w swoim Google Search Console:
Core Web Vitals podstawowe wskaźniki internetowe
Core Web Vitals podstawowe wskaźniki internetowe

7. Audyt SEO

  • Audyt za pomocą GSC
  • Audyt SEO za pomocą innych narzędzi- polecam sprawdzić szybkość swojej strony za pomocą narzędzia Google PageSpeed Insights:
google page speed insight
google page speed insight

Oto jeden z serwisów nad którym pracowałem i wyniki osiągnięte na przestrzeni 8 miesięcy:

Ruch z Google Analytics
Ruch z Google Analytics

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?

Zamów kurs SEO

dane strukturalne schema org
dane strukturalne schema org

Podstawowe narzędzia SEO

Każde narzędzie SEO które musisz znać:

Screaming frogScreaming frog jest robotem indeksującym witrynę, który pomaga ulepszyć SEO na stronie, wydobywając dane i przeprowadzając audyty pod kątem typowych problemów z SEO. Służy do crawlowania stron internetowych.
SenutoSenuto to platforma analityczna (SaaS) dzięki której można badać słowa kluczowe, analizować widoczność domeny czy konkurentów.
AhrefsJest używany głównie do analizy profilu linków witryny, rankingu słów kluczowych i stanu SEO. Możesz także użyć Ahrefs do dokonania badań słów kluczowych dla Google, YouTube i Amazon. Wiele osób korzysta z Ahrefs, aby znaleźć treści, które działają dobrze (pod względem udostępnień społecznościowych i/lub linków) na dany temat.
SemrushSemrush to fantastyczne narzędzie SEO, które można wykorzystać do przeprowadzania badań słów kluczowych, w tym śledzenia strategii słów kluczowych konkurencji. Możesz go również użyć do przeprowadzania audytów SEO, wyszukiwania możliwości linków zwrotnych, śledzenia wszystkiego za pomocą raportów i wielu innych.
Google Search ConsoleNarzędzia i raporty Search Console pomagają mierzyć ruch w witrynie i jej skuteczność w sieci wyszukiwania, rozwiązywać problemy i sprawić, by Twoja witryna wyróżniała się w wynikach wyszukiwania Google.
Google AnalyticsGoogle Analytics pozwala mierzyć ROI z reklam, a także śledzić witryny i aplikacje Flash, wideo oraz sieci społecznościowe.
Contadu Contadu to edytor tekstu SEO.
Rankmath Najlepsza według mnie wtyczka SEO wordpress.
SurferSEO Surfer to kolejny edytor tekstu SEO.
WpRocket Wprocket to najlepsza wtyczka wordpress do optymalizacji prędkości witryny.

Udowodniono silną korelację, jeśli wszystkie inne czynniki będą takie same, to wyżej w Google będzie domena z wyższym Domain Authority:

wpływ domain authority na pozycję w SERP
wpływ domain authority na pozycję w SERP

Co musi znać doświadczony specjalista SEO

Doświadczony specjalista SEO powinien znać się na wielu aspektach pozycjonowania stron internetowych, w tym na:

  1. Analizie słów kluczowych i ich wykorzystaniu w treściach
  2. Optymalizacji treści i struktury strony internetowej
  3. Tworzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem reklam Google Ads
  4. Budowaniu linków zewnętrznych i wewnętrznych
  5. Badaniu rynku i konkurencji
  6. Monitorowaniu pozycji w wynikach wyszukiwania i analizie wyników działań SEO
  7. Wykorzystaniu narzędzi SEO do analizy i interpretacji danych
  8. Planowaniu strategii SEO i działań w tym zakresie
  9. Optymalizacji sklepów internetowych, w tym m.in. stron kategorii i produktów, koszyka oraz procesu zamawiania
  10. Wykorzystaniu wiedzy z zakresu HTML, CSS, JavaScript i innych technologii webowych.

Dodatkowo, doświadczony specjalista SEO powinien posiadać umiejętności analityczne, kreatywność, umiejętność pracy z narzędziami analitycznymi i wykrywania problemów technicznych, a także umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, które pozwalają na skuteczną współpracę z klientami i zespołami.

Więc całościowo będzie to wyglądać tak:

  • CSS
  • HTML
  • CMS
  • JS JavaSript
  • SQL
  • PHP
  • Techniki SEO
  • Wprowadzanie zmian w kodzie CMS
  • Analityka SEO, tj. Google Analytics i Google Search Console
  • Narzędzia SEO
  • Przygotowanie wytycznych dotyczących optymalizacji
  • Planowanie i wdrażanie strategii SEO
  • Optymalizacja strony www

Kurs seo dla początkujących z certyfikatem

Zakres wiedzy jaki oferuje nasz kurs SEO Google zawiera wszystko zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

Porównanie w tabeli SEO SEM PPC:

SEOSEM (ppc)
Cena3/5 (relatywnie tanio)5/5
Szybkość w zdobywaniu widoczności1/55/5
Jakość ruchu4/55/5

Kursy SEO są coraz popularniejsze wśród osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy na temat optymalizacji stron internetowych dla wyszukiwarek. Zapewniają one kompleksowy przegląd strategii, narzędzi i praktyk niezbędnych do skutecznego pozycjonowania stron w wynikach organicznych wyszukiwarek.

Dlaczego warto wziąć udział w kursie SEO?

Zrozumienie podstaw SEO

Kursy SEO są idealnym miejscem do nauki podstawowych pojęć i technik związanych z optymalizacją stron internetowych. Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat działania algorytmów wyszukiwarek, słów kluczowych, linkowania i analizy danych.

Aktualizacja wiedzy

Świat SEO ciągle ewoluuje, wraz z zmianami w algorytmach wyszukiwarek i trendami w marketingu internetowym. Kursy SEO pozwalają na bieżąco śledzić te zmiany i dostosować strategie do najnowszych standardów i praktyk branżowych.

Zdobycie praktycznych umiejętności

Kursy SEO często obejmują praktyczne ćwiczenia, które pozwalają uczestnikom stosować zdobytą wiedzę w praktyce. Dzięki temu mogą oni lepiej zrozumieć, jak działa SEO i jakie działania należy podjąć, aby zwiększyć widoczność swojej strony internetowej.

Certyfikacja

Niektóre kursy SEO oferują możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobytą wiedzę i umiejętności. Taki certyfikat może być wartościowym atutem w CV i pomóc w zdobyciu pracy w dziedzinie marketingu internetowego.

Co można się nauczyć na kursie SEO?

Badanie słów kluczowych

Kursy SEO uczą, jak przeprowadzać badania słów kluczowych, aby znaleźć najlepsze frazy do optymalizacji treści strony internetowej.

Optymalizacja treści

Uczestnicy kursu dowiadują się, jak optymalizować treści na stronie internetowej pod kątem słów kluczowych, struktury nagłówków, długości tekstu i czytelności.

Budowanie linków

Kursy SEO omawiają strategie budowania linków, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, które pomagają zwiększyć autorytet strony w oczach wyszukiwarek.

Analiza danych

Uczestnicy kursu uczą się, jak korzystać z narzędzi do analizy danych, takich jak Google Analytics i Google Search Console, aby monitorować ruch na stronie i mierzyć skuteczność działań SEO.

Jak wybrać odpowiedni kurs SEO?

Ocena poziomu zaawansowania

Przed zapisaniem się na kurs SEO warto ocenić swój poziom zaawansowania i wybrać kurs odpowiedni dla swoich potrzeb, czy to początkujący, zaawansowany czy specjalistyczny.

Sprawdzenie opinii i recenzji

Warto przeczytać opinie i recenzje innych uczestników kursu, aby poznać ich doświadczenia i opinie na temat jakości szkolenia.

Zwrócenie uwagi na treści kursu

Przed zapisaniem się na kurs warto sprawdzić, jakie tematy i techniki są omawiane, czy są aktualizowane w miarę zmian w branży i czy kurs oferuje praktyczne ćwiczenia.

Rozważenie kosztów

Koszty kursu SEO mogą się różnić w zależności od poziomu zaawansowania, długości i prestiżu szkolenia. Warto rozważyć, czy cena jest adekwatna do oferowanej wartości i możliwości finansowych.

Podsumowanie

Kursy SEO są wartościowym źródłem wiedzy i umiejętności dla osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy na temat optymalizacji stron internetowych dla wyszukiwarek. Dzięki nim uczestnicy mogą nauczyć się podstaw SEO, śledzić najnowsze trendy i techniki w branży oraz zdobyć praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego pozycjonowania stron w wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiedniego kursu SEO może być kluczowy dla rozwoju kariery zawodowej w dziedzinie marketingu internetowego.

Teraz chciałbym usłyszeć od Ciebie:

Który fragment artykułu był dla Ciebie najbardziej zaskakujący?

A może masz jakieś pytanie.

Tak czy inaczej, zostaw teraz krótki komentarz poniżej czy kurs SEO jest dla Ciebie, albo już od nas go kupiłeś.

optymalizacja-tekstu-seo-ads-google-facebook

FAQ – krótkie pytania i szybkie odpowiedzi

SEO – co to jest?

SEO to skrót od ang. Search Engine Optimization, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych.

Czy specjalista SEO musi znać zarówno podstawy programowania PHP i SEO?

Nie jest konieczne, aby specjalista SEO znał programowanie PHP, jednak wiedza na temat podstawowych technologii webowych (w tym HTML, CSS, JavaScript) może być pomocna w pracy SEO.

Czy są jakieś wymagania, żeby rozpocząć kurs Specjalista SEO?

Nie ma konkretnych wymagań, aby rozpocząć kurs Specjalista SEO, ale warto mieć zainteresowanie tematyką marketingu internetowego i chęć nauki.

Czy otrzymam potwierdzenie ukończenia kurs Specjalista SEO?

Jeśli zrobisz końcowy projekt to będzie ot kurs SEO z certyfikatem.

Czego można nauczyć się na kursie Specjalista SEO?

Na kursie Specjalista SEO można nauczyć się między innymi: jak działa wyszukiwanie organiczne, jak tworzyć efektywne strategie SEO, jak prowadzić analizę słów kluczowych, jak optymalizować treści i struktury stron internetowych oraz jak stosować narzędzia SEO.

Czy na kursie nauczę się obsługi WordPressa?

Cały kurs SEO jest prowadzony na wordpressie, od instalacji kodów śledzenia i wtyczek po optymalizację i SEO techniczne.

Co zrobić żeby zostać SEO?

Aby zostać SEO, warto zdobyć wiedzę i doświadczenie w pracy z SEO oraz poszerzać swoją wiedzę na bieżąco, uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i czytając specjalistyczną literaturę.

Na czym polega praca SEO?

Praca SEO polega na optymalizacji stron internetowych i sklepów internetowych w celu zwiększenia ich widoczności w wynikach wyszukiwania organicznego, poprzez stosowanie odpowiednich technik i strategii SEO, analizę słów kluczowych, optymalizację treści i struktury stron, budowanie linków, badanie rynku i konkurencji oraz monitorowanie wyników działań SEO.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *