Szkolenia SEO online dla początkujących (certyfikat)


Szkolenia SEO

Skuteczne szkolenia SEO nauczą Ciebie optymalizowania treści witryny i budowania linków w celu zdobycia możliwie największej widoczności w wyszukiwarkach internetowych i pokazują jak zwiększać ruchu organiczny, co doskonale rozwija firmę!

Szkolenia SEO to szkolenia z zakresu optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych. Szkolenia te skupiają się na uczeniu uczestników, jak poprawić pozycjonowanie swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania w Google i innych wyszukiwarkach.

Szkolenia SEO obejmują wiele zagadnień, takich jak:

  1. Słowa kluczowe i ich dobór
  2. Analiza ruchu na stronie internetowej
  3. Optymalizacja treści na stronie internetowej
  4. Techniczna optymalizacja strony internetowej
  5. Link building i budowanie linków
  6. Analiza konkurencji
  7. Google Analytics i inne narzędzia analityczne
  8. Algorytmy wyszukiwarek i ich wpływ na pozycjonowanie stron internetowych

Podczas szkolenia SEO uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać różne techniki i narzędzia do poprawy pozycjonowania swojej strony internetowej i zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Szkolenia te są szczególnie przydatne dla właścicieli firm, marketerów i specjalistów ds. marketingu internetowego, którzy chcą zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej i zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług.

specjalista seo ekspert

W tym artykule omówimy co musi zawierać najlepsze szkolenie SEO.

Dodatkowo pokażę Ci także nasz szkolenie SEO. A oto krótkie wideo które pokazuje dlaczego kurs z pozycjonowania stron jest tak ważny dla sukcesu firm:

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?

Zamów szkolenie SEO

Zobacz:

Czy-warto-inwestowac-w-seo-dlaczego-pozycjonowanie-sie-oplaca
Czy SEO się opłaca?

Chyba nie muszę tego mówić.

Na stronie mojej agencji, obecnie darmowy ruch z SEO Google jest wyceniany na prawie 350.000 zł.

Znaczy to, że tyle musielibyśmy wydać na reklamy w Google Ads miesięcznie, żeby mieć taką samą liczbę wejść co teraz za darmo.

Spis treści:

Poprawne linkowanie wewnętrzne architektura strony
Poprawne linkowanie wewnętrzne architektura strony

Szkolenie SEO z pozycjonowania stron i sklepów internetowych

Czego nauczysz się z naszego szkolenia SEO?

co jest najważniejsze w seo

Pozycjonowanie Google

Zobaczysz jak przeprowadza się audyty witryn internetowych zorientowanych na wyszukiwanie i sklepów ecommerce, tzw. audyt SEO.

kurs seo online darmowy z certyfikatem udemy od podstaw

Co czeka na Ciebie kiedy dołączysz do szkolenia SEO online?

Kampania SEO

Otóż nasze szkolenia SEO oferują Ci:

  1. SEO on site/ on page (optymalizacja kodu strony)
  2. Budowa zaplecza, PBN
  3. Dobór słów kluczowych
  4. Integracja Google search console, Google analytics
  5. Techniczne SEO (w tym struktura strony- site structure)
  6. Automaty do linkowania
  7. Optymalizacja treści, SEO copywriting
  8. Szkolenie SEO off site/off page (metody pozyskiwania linków)
  9. White hat czy black hat?
  10. RankBrain
  11. Modele linkowania
  12. Pozycjonowanie lokalne vs pozycjonowanie globalne
  13. Page speed, szybkość strony
  14. E-E-A-T i metody „pod algorytm Google”
  15. Budowanie autorytetu domeny
  16. Jak zrobić audyt SEO
  17. Moduł BONUSOWY
  18. KOLEJNY BONUS- lista miejscówek do linkowania ręcznego
Słowa kluczowe

UWAGA:

Sposób prowadzenia zajęć jest bardzo praktyczny w stylu- „możesz od razu wdrażać to u siebie/ robić razem ze mną!

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?

Zamów szkolenia SEO

Kurs SEO online. Zadania wykonujesz we własnym tempie weekendowo i dziennie.

Przy okazji, jeśli chcesz dostawać gorące i przydatne informacje tak jak ten wpis pt. „szkolenia SEO i szkolenie z pozycjonowanie stron online” zgodnie z algorytmami, to zapisz się na newsletter poniżej (tak, jest całkowicie ZA DARMO):

Na szkoleniu SEO (Search Engine Optimization) można nauczyć się wiedzy i praktycznych umiejętności służących do optymalizacji stron internetowych w celu skutecznego pozycjonowania stron w Google. Kurs obejmuje obszary takie jak: on-site i off-site SEO, aspekty techniczne SEO, czynniki behawioralne oraz techniki poprawy konwersji.

Marketing treści

Na szkoleniu SEO można nauczyć się optymalizacji strony oraz Content Marketingu w SEO. Szkolenie może również obejmować aspekty technicznej optymalizacji stron www i sklepów internetowych. Na szkoleniu zaawansowanym omawiane są zaawansowane oraz skuteczne metody zwiększania pozycji w wyszukiwarce Google poprzez optymalizację witryny i link building.

Na co zwracać uwagę decydując się na szkolenia seo?

Otóż poniżej lista najważniejszych punktów. Jeśli chcesz to możemy takie szkolenie przeprowadzić u Ciebie w firmie.

1. Podstawy Google/Wordpress:

  • pozycjonowanie – co to jest
  • przygotowanie do kursu od strony systemów CMS na których tworzy się strony internetowe
  • jakie są wyszukiwarki (Google, youtube, Yandex, Bing i inne)
  • przygotowanie niezbędnego oprogramowania
  • Google jako wyszukiwarka tekstowa (text search)
  • operatory wyszukiwania w Google
  • co składa się na wyniki SERP’ów
  • instalacja WordPressa
  • jak Google indexuje strony i sklepy e-commerce
  • algorytmy rankingowy – co to jest
  • czynniki rankingowe
  • podstawy HTML
  • mapa witryny .xml:
Mapa witryny dodawanie sitemap xml w GSC

2. Frazy i słowa kluczowe:

  • Co to jest content i jak pisać treści pod SEO
  • Rodzaje intencji wyszukiwania
  • Jak i gdzie szukać keywordy, czyli słowa kluczowe
  • Gdzie lądują najczęściej frazy
  • Opis czym są frazy kluczowe
  • Rodzaje treści na stronie (umiejscowienie)
  • Narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych (Ahrefs, Semrush, Senuto itp.)
  • Optymalizacja tagów title, img, alt, H1-H6, meta itp.
  • Przygotowywanie fraz dla pojedynczych artykułów jak i content plan pod cały serwis

Indeksowanie Stron

Indeks Strony Indeksowanie Stron GSC
Indeks Strony Indeksowanie Stron GSC

3. Struktura i linkowanie

Jeśli będziesz się trzymać tej struktury, to Google może dodawać w wynikach wyszukiwania linki do podstron (sitelinks).

linki do podstron sitelinks
linki do podstron sitelinks
  • Co to jest link
  • Architektura domeny i kategorie
  • Dlaczego struktura jest ważna
  • Linkowanie wewnętrzne – rodzaje
architektura informacji struktura strony internetowej silo
architektura informacji struktura strony internetowej silo

4. Moduł linki z naszego szkolenia SEO, inaczej linkowanie zewnętrzne (linkbuilding):

  • Linki – rozszerzenie tematyki
  • Linki toksyczne
  • Linkbuilding
  • Ahrefs, semrush i inne programy do analizy konkurencji
  • Link outreach
  • Linkowanie – Platformy do linkowania i budowania PBN (sieć prywatnych blogów, tzw. zaplecza SEO)
screaming frog crawler

5. Moduł optymalizacja z naszego szkolenia SEO:

SEO onsite - onpage na stronie
jak działa rankbrain
jak działa rankbrain
  • Jeśli satysfakcja i zadowolenie użytkownika są niskie…
  • Jeśli one dają lepsze sygnały zadowolenia, to dostają wyższe pozycje, a Ty niższe.
  • To Google testuje inne strony.

6. Narzędzia dla webmasterów, Google Search Console GSC:

  • Co to jest GSC
  • Co takiego daje GSC dla SEO
  • Linki w GSC
  • Frazy w GSC
  • Szkolenia SEO z narzędzi Google
  • Core Web Vitals, CWV. Ich stan możesz sprawdzić w swoim Google Search Console:
Core Web Vitals podstawowe wskaźniki internetowe
Core Web Vitals podstawowe wskaźniki internetowe

7. Audyt SEO

  • Szkolenie z audytu za pomocą GSC
  • Audyt SEO za pomocą innych narzędzi- polecam sprawdzić szybkość swojej strony za pomocą narzędzia Google PageSpeed Insights:
google page speed insight
google page speed insight

Oto jeden z serwisów nad którym pracowałem i wyniki osiągnięte na przestrzeni 8 miesięcy:

Ruch z Google Analytics
Ruch z Google Analytics

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?
To szkolenie SEO jest dla Ciebie!

Zamów kurs SEO

dane strukturalne schema org
dane strukturalne schema org

Podstawowe narzędzia SEO

Każde narzędzie SEO które musisz znać:

Screaming frogScreaming frog SEO Spider to szybkie i zaawansowane narzędzie do audytu SEO stron internetowych. Może być używane do przeszukiwania zarówno małych jak i bardzo dużych witryn internetowych, gdzie ręczne sprawdzanie każdej strony byłoby bardzo pracochłonne. Jest to rodzaj crawlera, który posiada interesujące funkcjonalności. Głównym jego zadaniem jest skanowanie stron internetowych, a następnie przedstawianie nam ich parametrów
SenutoSenuto to kompleksowe narzędzie pozwalające realizować działania w różnych obszarach SEO. Jest to platforma funkcjonująca w modelu SaaS i korzystanie z niej jest możliwe za pośrednictwem okna przeglądarki internetowej. Senuto dostarcza dane, które pomagają łatwo poprawić pozycję w wyszukiwarkach dzięki marketingowi treści opartemu na danych
AhrefsAhrefs to narzędzie SEO, które pomaga w rozwijaniu ruchu z wyszukiwarek. Jest to płatne narzędzie i pakiety cenowe uwzględniają potrzeby klientów oraz zakres dostępnych funkcjonalności. Ahrefs pozwala na bardziej efektywne i skuteczne działania SEO dzięki funkcjom takim jak śledzenie pozycji czy analiza backlinków.
SemrushSemrush to popularne narzędzie do badania efektywności kampanii SEO i SEM. Jest to zestaw profesjonalnych narzędzi wspomagających analizę i zarządzanie projektami SEO. Ułatwia planowanie treści, dostarcza niezbędnych informacji umożliwiających trafny dobór słów kluczowych i jest bardzo pomocny w weryfikacji konkurencji.
Google Search ConsoleNarzędzia i raporty Search Console pomagają mierzyć ruch w witrynie i jej skuteczność w sieci wyszukiwania, rozwiązywać problemy i sprawić, by Twoja witryna wyróżniała się w wynikach wyszukiwania Google.
Google AnalyticsGoogle Analytics pozwala mierzyć ROI z reklam, a także śledzić witryny i aplikacje Flash, wideo oraz sieci społecznościowe.
Contadu Contadu to edytor tekstu SEO.
Rankmath Najlepsza według mnie wtyczka SEO wordpress.
SurferSEO Surfer to kolejny edytor tekstu SEO.
WpRocket Wprocket to najlepsza wtyczka wordpress do optymalizacji prędkości witryny.

Udowodniono silną korelację, jeśli wszystkie inne czynniki będą takie same, to wyżej w Google będzie domena z wyższym Domain Authority:

wpływ domain authority na pozycję w SERP
wpływ domain authority na pozycję w SERP

Co musi znać doświadczony specjalista ds pozycjonowania, który ukończy nasze szkolenia SEO

Doświadczony specjalista ds. pozycjonowania powinien posiadać wiedzę na temat technologii webowych i znać najważniejsze blogi branżowe. Powinien również znać podstawy link buildingu, zakres kursów Google i ukończyć je wszystkie (GAIQ, Ads), pojęcia SEO tak, aby w szybki sposób umiał je wykorzystać w codziennej pracy oraz zaawansowane operatory wyszukiwania. Specjalista ds. pozycjonowania powinien łączyć w sobie cechy programisty, analityka, copywritera i marketingowca.

Więc całościowo będzie to wyglądać tak:

  • CMS
  • HTML
  • CSS
  • JS JavaSript
  • SQL
  • PHP
  • Narzędzia SEO
  • Wprowadzanie zmian w kodzie CMS
  • Techniki SEO
  • Planowanie i wdrażanie strategii SEO
  • Analityka SEO, tj. Google Analytics i Google Search Console
  • Optymalizacja strony www
  • Przygotowanie wytycznych dotyczących optymalizacji

Szkolenia seo dla początkujących z certyfikatem

Zakres wiedzy jaki oferuje nasze szkolenie SEO Google zawiera wszystko zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

Porównanie w tabeli SEO SEM PPC:

SEOSEM (ppc)
Cena3/5 (relatywnie tanio)5/5
Szybkość w zdobywaniu widoczności1/55/5
Jakość ruchu4/55/5

Podsumowanie

Teraz chciałbym usłyszeć od Ciebie:

Który fragment artykułu był dla Ciebie najbardziej zaskakujący?

A może masz jakieś pytanie.

Tak czy inaczej, zostaw teraz krótki komentarz poniżej czy kurs SEO jest dla Ciebie, albo już od nas go kupiłeś.

optymalizacja-tekstu-seo-ads-google-facebook

FAQ – krótkie pytania i szybkie odpowiedzi

Jak zostać Specjalista ds SEO?

Specjalistą SEO może zostać każdy, niezależnie od wykształcenia. W Polsce nie ma specjalistycznych studiów kierunkowych w tym zakresie. Można rozpocząć przygodę z SEO poprzez zgłoszenie się na praktyki do agencji reklamowej lub zatrudnienie się na stanowisku copywritera SEO. Wskazane jest także odbycie specjalnych szkoleń oraz kursów z zakresu SEO.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to praktyka polegająca na zwiększaniu ruchu w witrynie z organicznych wyników wyszukiwania. Można je podzielić na pozycjonowanie na stronie (on-page SEO) i pozycjonowanie poza stroną (off-page SEO). On-page SEO dotyczy wszystkich działań, które Google ocenia poprzez bezpośrednie spojrzenie na poszczególne elementy strony internetowej. Off-page SEO dotyczy wszystkich zmiennych, które ocenia Google, ale które nie są wyłącznie w Twoich rękach, ponieważ zależą również od powiązań Twojej witryny z innymi stronami internetowymi.

Ile trwa nauka SEO?

Nauka SEO trwa zazwyczaj kilka miesięcy.

Co to jest szkolenie?

Szkolenie to forma edukacji, która ma na celu przekazanie wiedzy i umiejętności w określonym zakresie. Szkolenia mogą być prowadzone przez specjalistów w danej dziedzinie i mogą być skierowane do osób chcących poszerzyć swoją wiedzę lub nabyć nowe umiejętności. 

Co to jest szkolenie SEO? Definicja.

Szkolenie SEO to forma edukacji skierowana do osób chcących nauczyć się optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Celem szkolenia SEO jest przekazanie wiedzy na temat działań, które mogą poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Szkolenie może obejmować takie zagadnienia jak dobór słów kluczowych, optymalizacja treści i struktury strony oraz budowanie linków.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *